Udruženje građana „Inicijativa Braničevo“ sprovelo je akciju uklanjanja otpada iz prirode u Požarevcu, u blizini spomen-parka Čačalica u okviru projekta „Čisto iz ljubavi“ kompanije Lidl Srbija. Tokom vikenda, oko 20 volontera uklonilo je više od 10 tona otpada iz prirode, od čega većinu čini mešoviti otpad poput šuta i građevinskog otpada, 340kg plastike, 75kg stakla i 20kg metala, nastojeći da pruže svoj doprinos čistijoj i „zelenijoj“ budućnosti svoje lokalne zajednice.
Pomenuta akcija u požarevačkoj Hajduk Veljkovoj ulici deo je ovogodišnjeg ciklusa projekta „Čisto iz ljubavi, koji se sprovodi po šesti put. Ovoga puta, obuhvatio je i edukacije na temu ekologije, koje su tokom aprila i maja realizovane širom Srbije, namenjene lokalnim organizacijama i udruženjima zainteresovane za delovanje u oblasti zaštite životne sredine. Odabrane organizacije koje su učestvovale dobile su priliku da, uz finansijsku podršku Lidla, sprovedu akcije uklanjanja otpada iz prirode i na taj način pokrenu pozitivne promene u svojoj zajednici.
Osim pomenute, prethodnih dana sprovedene su akcije u Pirotu i Smederevu, a u narednom periodu će uklanjanje otpada biti realizovano i u Boru, Nišu, Novom Sadu, okolini Kučeva i Čačku.
Više informacija o projektu „Čisto iz ljubavi“ možete pronaći na linku.
O Lidlu
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jedan je od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Sa oko 12.600 prodavnica i više od 230 distributivnih i logističkih centara u 31 zemlji, broji ukupno više od 382.400 zaposlenih širom sveta. Jednostavnost i usmerenost na procese određuju svakodnevne aktivnosti u prodavnicama, regionalnim distributivnim centrima i nacionalnoj centrali Lidla. Istovremeno, Lidl kroz svoje aktivnosti preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture i oblikuju svakodnevno poslovanje čineći osnovu uspeha. Kompanija Lidl je u 2024. fiskalnoj godini ostvarila prodaju od 132,1 milijarde evra, vrednujući najbolji odnos cene i kvaliteta za svoje potrošače, dok su ostale kompanije u sastavu Švarc g0r0upe zabeležile ukupni prihod od 175,4 milijarde evra u istom periodu.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 80 prodavnica u 46 gradova širom zemlje. Ima dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudi jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu je prepoznat u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ petu godinu zaredom i „Top Employer Europe” osmu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.
