Styline otvorio vrata novog objekta na brdu Tulba u Požarevcu (FOTO)
U Hajduk Veljkovoj ulici 43, na brdu Tulba u Požarevcu, danas je svečano otvoren novi maloprodajni objekat kompanije Styline koji u 180 kvadrata svojim vernim kupcima nudi preko 6000 artikala široke potrošnje, svega onoga što je jednom domaćinstvu neophodno. Radno vreme je radnim danima i subotom od 6.30 do 21 h, kao i nedeljom od 6.30 do 14 h.
Kako red nalaže, vrpcu su presekli Tamara Ivković, direktorka Regionalne privredne komore Braničevskog i Podunavskog upravnog okruga i vlasnik kompanije Styline, Željko Krančević.
Tom prilikom, Ivković je istakla da je kompanija Styline iz Požarevca prepoznata od strane privrede Braničevskog i Podunavskog upravnog okruga kao članica koja je izabrana na konstitutivnoj sednici u maju ove godine u sastav Parlamenta privrednika i dodala da otvaranjem novog objekta stanovnici ovog dela Požarevca dobijaju jednu renomiranu firmu i maloprodaju u kojoj će moći da se snabdevaju kvalitetnim proizvodima.
Vlasnik kompanije Styline, Željko Krančević, posebno ističe saradnju sa lokalnom samoupravom, zahvaljuje svojim kupcima na vernosti, kao i svojim zaposlenima na predanom radu:
„Mi već razmišljamo o otvaranju sledećeg objekta u maju ili junu iduće godine. Radi se o Požarevcu, prema kome najviše okrećemo svoje poslovanje, bez obzira na odlične rezultate u Kučevu, Golupcu, Majdanpeku. Što se ovog objekta tiče, ne bih hteo nikoga da vređam, ali to je bilo samo ruglo u ovom delu mesne zajednice Park. Ono na čemu insistiram i za šta se mi stalno borimo, to je ta famozna cena zbog koje postojimo i koja je naš krajnji cilj. Ukoliko obezbedite dobru cenu, dobre akcije koje imamo na svaki 21 dan, dostupne su našem krajnjem korisniku, našem poštovanom kupcu – samim tim naš život se svodi na zajedništvo. Mi bez dobro organizovane prodaje, higijene, ali i bez osmeha i ljubaznosti ne bismo opstali, kao što jesmo. Sve nadolazeće promene u smislu novih kategorizacija proizvoda, novih brednova, načina izlaganja i opreme zastupljene su u ovom lokalu. Na svemu tome mogu da zahvalim svom osoblju koje je uspelo da spozna moje zahteve. Imamo zaista dobar odnos, školujemo kadrove i spremamo se za ozbiljnija vremena jer trgovačka priča, siguran sam, na području naše zemlje neće da se završi dolaskom Lidla. Siguran sam da se i drugi jaki evropski lanci pripremaju da dođu. Mi moramo da se ozbiljno pripremimo ako mislimo da se bavimo ovim poslom. Zahvaljujem svojim radnicima što su mogli svo moje i angažovanje moje supruge da prepoznaju i da shvate da su zaista zahtevi i standardi u ovom poslu svakodnevni. Ovim poslom ne možete se baviti ukoliko se ne posvetite od jutra do povečerja.“
Ono što posebno izdvaja kompaniju Styline iz Požarevca je činjenica da je članica i jedan od osnivača Udruženja „Domaći trgovinski lanac“ (DTL), koji uspešno posluje na teritoriji čitave Srbije, a čini ga 13 stabilnih, savremenih i ozbiljnih srpskih privrednih subjekata koji zapošljavaju preko 6.500 radnika. Zauzima treće mesto po prometu u našoj zemlji. Dokaz tome jeste i današnja poseta Obrada Popovića, direktora DTL-a, novom objektu Styline na Tulbi. Popović je rekao da se polako, ali sigurno, uvode neki novi tonovi i boje u njihovim objektima kako bi preko 300 000 svojih svakodnevnih potrošača obradovali novim ponudama:
„Naša osnovna namera je da se u narednom periodu isključivo uslugom i ponudom borimo za svakog potrošača, da mu dostupnim učinimo sve ono što mu je potrebno po jako optimalnim i povoljnim cenama. U ovom trenutku, mi koji se bavimo trgovinom apsolutno ne doprinosimo generisanju povećanja cena, jer naše marže se nisu menjale u poslednjih 8 meseci ni u jednom jedinom procentu. To je posledica onoga što dobijamo kao inpute od dobavljača.“
Suština postojanja DTL-a je da se u njegovim maloprodajnim objektima akcenat stavlja na domaće, srpske proizvode. „Styline“ ima više od 180 PL – artikala domaće robne marke. Inače, svakog meseca od 120 do 140 artikala se nalazi na akciji.