Styline Otvaranje

Styline otvorio vrata novog objekta na brdu Tulba u Požarevcu (FOTO)

DRUŠTVO POŽAREVAC VESTI

U Hajduk Veljkovoj ulici 43, na brdu Tulba u Požarevcu, danas je svečano otvoren novi maloprodajni objekat kompanije Styline koji u 180 kvadrata svojim vernim kupcima nudi preko 6000 artikala široke potrošnje, svega onoga što je jednom domaćinstvu neophodno. Radno vreme je radnim danima i subotom od 6.30 do 21 h, kao i nedeljom od 6.30 do 14 h.

Kako red nalaže, vrpcu su presekli Tamara Ivković, direktorka Regionalne privredne komore Braničevskog i Podunavskog upravnog okruga i vlasnik kompanije Styline, Željko Krančević.

Tom prilikom, Ivković je istakla da je kompanija Styline iz Požarevca prepoznata od strane privrede Braničevskog i Podunavskog upravnog okruga kao članica koja je izabrana na konstitutivnoj sednici u maju ove godine u sastav Parlamenta privrednika i dodala da otvaranjem novog objekta stanovnici ovog dela Požarevca dobijaju jednu renomiranu firmu i maloprodaju u kojoj će moći da se snabdevaju kvalitetnim proizvodima.

Tamara Ivković, direktorka Regionalne privredne komore Braničevskog i Podunavskog upravnog okruga

Vlasnik kompanije Styline, Željko Krančević, posebno ističe saradnju sa lokalnom samoupravom, zahvaljuje svojim kupcima na vernosti, kao i svojim zaposlenima na predanom radu:

„Mi već razmišljamo o otvaranju sledećeg objekta u maju ili junu iduće godine. Radi se o Požarevcu, prema kome najviše okrećemo svoje poslovanje, bez obzira na odlične rezultate u Kučevu, Golupcu, Majdanpeku. Što se ovog objekta tiče, ne bih hteo nikoga da vređam, ali to je bilo samo ruglo u ovom delu mesne zajednice Park. Ono na čemu insistiram i za šta se mi stalno borimo, to je ta famozna cena zbog koje postojimo i koja je naš krajnji cilj. Ukoliko obezbedite dobru cenu, dobre akcije koje imamo na svaki 21 dan, dostupne su našem krajnjem korisniku, našem poštovanom kupcu – samim tim naš život se svodi na zajedništvo. Mi bez dobro organizovane prodaje, higijene, ali i bez osmeha i ljubaznosti ne bismo opstali, kao što jesmo. Sve nadolazeće promene u smislu novih kategorizacija proizvoda, novih brednova, načina izlaganja i opreme zastupljene su u ovom lokalu. Na svemu tome mogu da zahvalim svom osoblju koje je uspelo da spozna moje zahteve. Imamo zaista dobar odnos, školujemo kadrove i spremamo se za ozbiljnija vremena jer trgovačka priča, siguran sam, na području naše zemlje neće da se završi dolaskom Lidla. Siguran sam da se i drugi jaki evropski lanci pripremaju da dođu. Mi moramo da se ozbiljno pripremimo ako mislimo da se bavimo ovim poslom. Zahvaljujem svojim radnicima što su mogli svo moje i angažovanje moje supruge da prepoznaju i da shvate da su zaista zahtevi i standardi u ovom poslu svakodnevni. Ovim poslom ne možete se baviti ukoliko se ne posvetite od jutra do povečerja.“

Željko Krančević, vlasnik kompanije Styline

Ono što posebno izdvaja kompaniju Styline iz Požarevca je činjenica da je članica i jedan od osnivača Udruženja „Domaći trgovinski lanac“ (DTL), koji uspešno posluje na teritoriji čitave Srbije, a čini ga 13 stabilnih, savremenih i ozbiljnih srpskih privrednih subjekata koji zapošljavaju preko 6.500 radnika. Zauzima treće mesto po prometu u našoj zemlji. Dokaz tome jeste i današnja poseta Obrada Popovića, direktora DTL-a, novom objektu Styline na Tulbi. Popović je rekao da se polako, ali sigurno, uvode neki novi tonovi i boje u njihovim objektima kako bi preko 300 000 svojih svakodnevnih potrošača obradovali novim ponudama:
„Naša osnovna namera je da se u narednom periodu isključivo uslugom i ponudom borimo za svakog potrošača, da mu dostupnim učinimo sve ono što mu je potrebno po jako optimalnim i povoljnim cenama. U ovom trenutku, mi koji se bavimo trgovinom apsolutno ne doprinosimo generisanju povećanja cena, jer naše marže se nisu menjale u poslednjih 8 meseci ni u jednom jedinom procentu. To je posledica onoga što dobijamo kao inpute od dobavljača.“

Suština postojanja DTL-a je da se u njegovim maloprodajnim objektima akcenat stavlja na domaće, srpske proizvode. „Styline“ ima više od 180 PL – artikala domaće robne marke. Inače, svakog meseca od 120 do 140 artikala se nalazi na akciji.